今日拾lab,呢個世界就係唔公平的,平時上來做lab的人今日就唔上來,應該會幫手的人就撓手,兩星期前計劃好的,今日卻有人放假,十年都食錯野一次就今日食錯野,唔上lab幫手但係之後仲可以去打波……

呢d就係我地的team spirit……

做得最多野的係Teresa,小白同Tony因為九成的sample都唔係佢地,九成的玻璃都係同人地清,而我清o左自己的東西都已經累到死喇,幫到大家的都唔多。

不過亦由於大多數人唔係全個lab人,而係半個lab人……間中都發o左火罵人,希望大家唔好介意,做野還做野,唔滿意的係行為唔係針對人。被罵人,希望你地原諒,同時o係呢個過程,學到清lab同做lab應該係點去做,雖然我冇資格去教人,但係亦希望大家學到個對lab的態度,因為lab就好似我屋企一樣,無論係邊度的lab,只要係我工作的lab。

呢個,係我o地o既家!

