買o左DC喇,終於都有一部自己的DC喇!

DSCN0125

呢張係影出o黎ga!!! hahaha…….

呢部係唔係好好呢?冇人知,因為佢除o左可以加野同可以手動光圈快門曝光之外,唔夠wide又要唔夠optical……haha…..始終都係一個未玩過相機的人,其他的唔知有乜分別……anyway可以自己搞下o呢d都已經玩o左成個鐘……

一部可以代我記低見過乜的DC……

  DSCN0106

其實周圍都有好多好靚的野,好似我屋企的花。

DSCN0122

我的籃球鞋,很久也沒有打籃球了……它會和我一起戰鬥下去的!

其實身邊有好多好得意的東西,亦有好多好靚的東西,只是不夠細心,沒有觀賞那些美麗的東西……

希望就以這個相機為我記下我這兩三年的遭遇!一起走吧……

