o係lab入面基本上都唔會講廣東話,最熟的是一個同年入lab的PhD生,叫小許,是河南人……

另一個是Alen,我想應該是香港人,他的廣東話不太好,主要用英文講通……

第一日見到他就用英文問我野,我以為佢係香港人,以為我係內地人,由於自己的普通話不好才用英文用我講野tim……

lab入面多數是內地人(包括老闆),有香港人的,但是就坐得很遠……不就是跟我的project和research沒有關係……或者是(我想)有自己的香港人社交圈子……咁搞法真係兩文三語乜都識晒……

好在d普通話都可以應付日常生活……不過仲有好多都未學好……我諗會慢慢的學好……

英文oral,冇問題……慢慢會聽得更好,況且oral defence一定用英文……

好似……廣東話冇乜用……我遲d會唔會唔識講廣東話呢……

