前言

話說我地冇freeze dryer用,唔知係乜o既朋友,就當係機一部(其實唔洗當,佢係一部機)……咳咳……

由於Kadoorie的freeze dryer比我地借用過,亦全都拒絕……當我知道CYM有機用,幾經轉折將呢個偉大的消息轉比老闆……就經老闆的斡旋之後可以用機……

由於我同小許先「試用」機,Alan在不知的情況下……最後老闆都同全世界人講晒……咁佢就知喇。

記住兩樣野……我地lab o係kadoorie,部機o係CYM……要行成10分鐘先去到……一d都冇誇張。


Alan:「我今日想用freeze dryer,想問部機o係邊?」

我:「我而家做緊野,我一陣同你去喇,你又未見過o個個人,佢唔認得你,而且我又有sample,同你一齊去會好d。」

Alan:「唔洗喇,我自己去都得喇,個負責人叫乜名呀。」

我:「哦咁好喇,o個個人……我搵o下先……(找電話資料)叫Yxxx Nxx,電話係xxxxxxxx,你打比佢先喇,你冇用過部機,又唔知佢得閑唔得閑,又或者可能佢地用緊。」

Alan:「唔洗喇,落一落去好快o者。」

我:「哦,好喇,xxx,Yxxx Nxx,不過你都係打佢喇,費時人地用緊。」

之後……佢就好瀟灑咁轉身就走。

我心諗:「CYM距離Kadoorie咁遠都話近……」

過o左10-15分鐘之後……

Alan:「間房o係邊呀,我搵唔到o既,o係north wing定south wing?」

我心諗:「xxx,全場得一間呀……」

我:「等我諗o下先。」

因為CYM房間的分佈都算有左右之分……或者又可以叫north wing、south wing……

我心諗:「又冇聽過CYM叫north wing、south wing呀……唔通……怪唔得咁快返……」

我:「係CYM喎,如果唔係咁遠都唔叫你打電話去先喇。」

之後佢就問我個電話同去打電話喇……

