近排都發生o左唔少野,亦由於沒有時間為藉口,沒有打新的日記,我想除了我之外也沒有人有興趣看這個不定時更新而且內容缺乏的日記吧。也許,堅持的只有我自己了。

從上個星期說起,由於做了tranfection,但係老闆搞鑊野之後,好晚才可以開始,所以要好晚才走,8、9時左右吧。在B16上有著非常好的tranfection,但是要重做一次confirm,就搞到上星期中、尾的階段,可惜的是cell都一個一個的受細菌污染,慘死……所以狠狠的放返幾日假…..haha

星期日去o左食雲南米線,好辣,同時唔知點解肚痛,到而家都要食藥,希望唔係腸胃炎喇……

今個星期的工作就係問人借cell,問小許借B16,William借U87、LoVo、及其他,我諗明日會叫Johnny o係liq. N2內thraw d新的cell。

好頭痛,係咪食辣食到咁呢……我又係咪應該唔好再食辣呢?

明日打算做plasmid extraction,希望一切順利喇,但係d菌仲未生起,太可惡了……

