老闆真係怕我份thesis唔夠亂,而家又來添煩添亂,本來已經改得五五六六,但係就因為個presentation做得唔好,佢連thesis都未睇過就話要改……唉,雖然一齊都係我唔o岩,但係都唔係咁玩呀……

話要刪去部份data,因為d data令人混淆,你係咪傻ga……………

data係證物,只會係有證物放唔到落個故事度,冇o左件證物唔會令個故事更加完整,用其他被選出來的證物解釋,可能以偏概全、誤解甚至誤導。

同我所學過的科學方法不同……

data解不了,為什麼不可謙虛的承認不知道,承認個做法有問題未能解釋所有現象呢?

把data刪去了,會對整個事實有更合理的解釋嗎?

把data刪去,整個thesis最合理的想法會失去,結構只會變得更破碎和鬆散……研究有冇關係好d定係而家就揀o左一隻野去做好d?

講真,如果冇o左個研個關係o個部份,我諗唔到點解之後的chapter係要咁做。講真,個乜鬼folic acid加落兩隻野而唔係四隻已經搞到個thesis的結構鬆散到你唔信,你仲話要只係講一隻,你想份thesis講乜?

研究的目的係乜?

點解要咁樣做?

呢個做法比起前人做過的有什麼不同,有什麼比他們好?

會期望有怎樣的發現?

老闆,你答o左我d問題,你先再叫我刪data…….唔該!

